FAQ

FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe krijg ik toegang tot de community?

Direct na je bestelling krijg je een inlogcode voor de omgeving van de community. Maak een account aan en download de app voor op je telefoon. Je hebt 24/7, overal ter wereld, toegang tot het platform. Het enige wat je nodig hebt is internetverbinding. Wij adviseren om je meldingen aan te zetten.

Wanneer en waar kan ik mijn abonnement opzeggen?

​​Wanneer je je abonnement kan opzeggen is afhankelijk van je soort abonnement. Dit betekent dat als je een maandabonnement hebt, je maandelijks kan opzeggen. Heb je een abonnement van een kwartaal, kan dit elke drie maanden. Bij een jaarabonnement, kan het ieder jaar. Om op te zeggen kan je een mail sturen naar info@firstcommunity.nl met het onderwerp ‘stop abonnement’. Vermeld hierbij je volledige naam.

Hoe lang heb ik toegang tot de online omgeving en de meeting?

Je hebt volledige toegang zolang je lid bent/ je abonnement nog loopt.

Kan ik mijn abonnement later wijzigen?

Ja, wanneer je bijvoorbeeld start met een maandabonnement dan kun je dit, wanneer je wilt, omzetten naar een jaarabonnement. Zo kan je alsnog van korting te profiteren.

Werkt de FIRST Community ook op mijn telefoon?

Ja, het is een online platform. Je kunt op je laptop inloggen maar ook op je telefoon. Hiervoor kan je de ‘Huddle e-learning en community’ app downloaden en inloggen met je bestaande codes.

Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

Ja zolang er niet opgezegd wordt loopt het abonnement automatisch door. Een maandabonnement wordt per maand verlengd, een kwartaalabonnement per drie maanden en een jaar abonnement per twaalf maanden.

Ik twijfel of FIRST wat voor mij is, hoe weet ik dit?

Je weet door te ervaren. Ben je leergierig en wil je het maximale uit jezelf halen, ben je op zoek naar gelijkgestemden; mensen die ook willen groeien? Dan ben je bij ons op de juiste plek. Je bent meer dan welkom!

Een vraag voor ons?

Vul dan het formulier in en neem contact met ons op.